ReklamacjeDział reklamacji: Lorde Mall s.r.o., Chudenická 1059, 10200, Praha
Mail: info@Lordemall.cz 1/ Uszkodzenie towaru w transporcie Jeśli przesyłka jest widocznie wszkodzona, prosimy nie odbierać paczki lub otworzyć ją przy obecności kuriera, a następnie spisać z nim protokół reklamacyjny.
Jeśli opakowanie nie było uszkodzone, ale towar w środku został uszkodzony w transporcie, prosimy o natychmiastowy kontakt na dział reklamacji. Polecamy wszystkie reklamacje zgłaszać pisemnie a jako załącznik dodać zdjęcie reklamowanego produktu. Reklamację należy zgłosić najpóźniej do 3 dnia po otrzymaniu towaru.
2/ Reklamacja towaru w czasie gwarancji Relamacje należy zgłosić na dział reklamacji (polecamy pisemnie), zawsze należy dołączyć opis uszkodzenia oraz numer dokumentu zakupu, który był wystawiony przy zamówieniu. Sprzedający wyda kupującemu potwierdzenie o przyjęciu reklamacji, które będzie przesłane kupującemy na mail, który podany został w zamówieniu, lub z którego przyjdzie reklamacja. Zgodnie z prawem reklamacji Spółka ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 (czternaście) dni i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania. Reklamowany towar prosimy zasłać na adres Lorde Mall s.r.o., Chudenická 1059, 10200, Praha
Poniesione koszty za wysyłkę będą wypłacone kupujacemyu w przypadku uznania reklamacji, oraz jeśli kupujący dołoży do towaru dokument potwierdzający kwotę wysyłki.
|